- bästa blogginläggen

23 Mar

Eftersom JAG har brist på pengar, inspiration och allt annat som behövs för att driva en lyckad blogg så tänkte jag tipsa om mina absoluta favoritinlägg som finns där ute i världen. Inspirerat av Bloggkommentatorerna.

En av mina absoluta bloggfavoriter är Niotillfem, och hennes texter är helt galet underbara. Kolla dessa.
Att göra slut
Det sorgligaste

Att bli ihop

Och sjukt många fler. Alla finns länkade direkt på sidan, in om ni känner er hjärtekrossade eller bara behöver lite fina ord. Hennes blogg känns aldrig någonsin meningslös och man har alltid någon sorts känsla när man lämnar den.

Ett annat minnesvärt inlägg är ett av Blondinbellas. Det som fick mig att ändra syn helt och hållet om henne, att tänka att oj, hon var ju inte så himla perfekt som det alltid verkat. Och hon har stått för det. Detta blev ju relativt stort i media, men ändå. Starkt jobbat!
Inte helt perfekt

Dollyblonds inlägg om hur hon känt sig förut, som jag så väl kände igen mig i. Visst känns det bra när får reda på att man, trots allt, inte är ensam? Och så det andra inlägget, om svartsjuka. Som sagt: Man är inte ensam.
Two sides of one story
Facebook fucked my marriage

Och så något roligt då med.  En gammal text av Alex Schulman. Allt är bara så jäkla kul i den, jag vet inte. Läs!
Medeltidsveckan

Läs och…inspireras?

2 svar to “- bästa blogginläggen”

  1. Så jävla fina inlägg!! Hade till och med glömt bort hur fantastisk bra Niotillfem är. Läste hennes blogg varje dag förut! :P

    Det var bara det sista inlägget jag inte läst förut. ^

    • piinkfuneral mars 24, 2011 at 9:56 f m #

      Åh, eller hur! Hon är så fantastisk, ingen annan får mig att känna mer känslor i enbart en text :D<3

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

